מגזין הומלס / זירת המומחים

יצירת לידים לעסקים - המדריך השלם למתחילים

יצירת לידים לעסקים - המדריך השלם למתחילים

ליד הוא בעצם שם כולל עבור כל לקוח פוטנציאלי אשר מביע עניין בשירות או במוצר שהעסק שלכם מספק, זאת בעוד כי ברוב המקרים, פרטי הליד יכילו את השם, המייל וכן גם הטלפון הנייד של אותו לקוח פוטנציאלי. למעשה, אותו ליד אמור לשמוע ממכם רק אחרי שהוא יוצר תקשורת ראשונית ביוזמתו המלאה, תקשורת ראשונית כדוגמת מסירת פרטים אישיים או לסירוגין, באמצעות הצטרפות אל רשימה תפוצה המכילה בין היתר הצעות שיווקיות.

13/09/2023

 בימינו, הרבה מאוד בעלי עסקים לא יודעים כיצד להביא לידים איכותיים אל בית העסק שלהם וכתוצאה מכך, הם מפספסים הרבה מאוד לקוחות אשר זקוקים לשירותים או למוצרים שלהם. בדיוק לשם כך, החלטנו בכתבה זו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת בנושא של לידים, יצירת לידים עבור עסקים וכל מה שביניהם.

 

יצירת לידים איכותיים - איך זה עובד?

על מנת להבין לעומק את העולם של לידים, הרי שקודם לכן להבין כיצד כל ליד איכותי עובד:

  • לקוח פוטנציאלי מגלה את העסק שלכם - בשלב הראשון של יצירת לידים איכותיים, אדם מסוים שהוא בדרך כלל לקוח פוטנציאלי יגלה את העסק שלכם דרך אחת מפלטפורמות השיווק בהן אתם פעילים, לרבות אתר האינטרנט של בית העסק או לסירוגין, הפרופיל באחת מפלטפורמות המדיה החברתית.
  • קריאה לפעולה - אותו מבקר או מגלה לוחץ על כפתור קריאה לפעולה ייעודי שנמצא באותו אתר או פרופיל שלכם. כפתורים אלו יכולים להיות הודעות פופ אפ, תמונה ועוד, כאשר הלקוח הפוטנציאלי הוא זה שאמור ללחוץ עליהם על מנת שתוכלו להתקדם אל השלב הבא.
  • איסוף פרטים אישיים - לאחר שהלקוח הפוטנציאלי שיתף איתכם פעולה, הוא יועבר למעין טופס שנועד למען איסוף מידע פרטי, כך שתוכלו לאסוף מהליד את פרטי ההתקשרות שלו. המטרה שמאחורי אותו איסוף פרטים אישיים היא להעביר בהמשך אל הלקוח הפוטנציאלי פרטים נוספים על ההצעה הייחודית או ההטבה שאתם מציעים לו.

 

דרכים מומלצות לייצר לידים עבור בית העסק שלכם

  • שיווק על ידי תוכן - אחת הדרכים המומלצות ביותר להפנות לקוחות פוטנציאליים אל דף הנחיתה שלכם וליצור מעורבות ועניין היא על ידי תוכן איכותי. למעשה, כאשר אתם עונים על צורך מסוים ומספקים להמוני הקוראים ערך אתם מגדילים את הסיכויים שאחת ההצעות שלכם תיראה להם אטרקטיבית בהמשך.
  • אימייל מרקטינג - דואר אלקטרוני הוא דרך נהדרת לשמור על קשר עם הקרובים, להעביר מסמכים ומכתבים חשובים ועוד - אך זו גם דרך מצוינת לא פחות לייצר לידים חדשים עבור בית העסק שלכם. למעשה, מדובר על אמצעי יעיל למדי שיכול לאפשר לכם להגיע אל אנשים שכבר מכירים את השירותים שבית העסק שלכם מספק, כאשר הרבה יותר קל לייצר מעורבות במקרים בהם אותם אנשים כבר נרשמו מבעוד מועד לרשימת התפוצה שלכם.

 




 

כתבות נוספות


מדוע כדאי להתקין מערכות סולאריות מסחריות
אין ספק כי העובדה שאנו חיים במדינה שטופת שמש מהווה יתרון משמעותי ביותר, משום שאנו תמיד יכולים ליהנות מאנרגיה סולארית בכל מקום וכמעט לכל אורך השנה. עובדה זו בוודאי משמעותית בהחלטה להתקין מערכות סולאריות מסחריות בבתי עסק, חברות, בנייני תעשייה, שטחים חקלאיים, וכד', ולכן אין זה פלא שהן הולכות ונעשות נפו...



ניסור וקידוח בבטון - מחירים, תהליכים והמובילים בתחום
כל מי שנפגש עם פרויקטי שיפוצים או בנייה מבין את החשיבות הרבה של שירותים מקצועיים של ניסור וקידוח בבטון. אבל מה מעמידים בפניו, כיצד מנהלים את התהליך, ואילו עלויות מוערכות?



כישורי תקשורת שצריך להכיר (ומומלץ לפתח)
כל מה שצריך לדעת על רכישת כישורי תקשורת במאמר הבא.



למה לערוך השוואת מחירים לריסוס לבית?
לקראת תקופת האביב או הקיץ הרבה פעמים נרצה להזמין מדביר לצורך מניעה מחרקים להיכנס אלינו לבית או לצורך היפטרות מחרקים קיימים שמעופפים וזוחלים אצלנו בבית. רק רגע לפני שאתם עושים זאת, קבלו טיפ מאיתנו - ערכו השוואת מחירים.


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה