מגזין הומלס

תמונה: canstockphoto

תמונה: canstockphoto

אנימציה או וידאו? סרטון התדמית הנכון ביותר בעבור העסק שלך

סרטון תדמית הוא כלי שימושי בעבור עסקים, אך הבחירה בסוג הסרטון ובסגנונו עשויה להיות מטלה קשה ומבלבלת. הנה כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה

סטודיו אנקה 15/11/2020
צרכנות

סרטוני תדמית הם כלי שיווקי מוכר וידוע, במיוחד בעידן הרשתות החברתיות. סרטון תדמית יוצא דופן, שמצליח למשוך תשומת לב רבה בשל איכותו, ההומור שבו או כל יתרון אחר שהוא מגלם – יכול לעתים אפילו להפוך לוויראלי ולזכות לתפוצה רחבה פי כמה מהמצופה.

ועדיין, ויראליות היא לא המטרה העיקרית של הסרטון – המטרה העיקרית שלו היא ליצור תמונה מקיפה, אמינה וחיובית של העסק ושל השירותים או המוצרים שהוא מוכר, כך שהגולשים יתחברו אליו, יעריכו אותו וירצו לקנות את מה שהוא מציע.

וכך, אין זה חשוב רק ליצור סרטון שידהים אנשים, אלא גם ואף יותר מכך, ליצור סרטון שיגרום ללקוחות פוטנציאליים להתחבר אל המותג ברמה אישית ולהעריך אותו ואת מה שהוא מוכר.

 

סרטוני תדמית – אנימציה או וידאו?

בבואנו ליצור סרטון תדמית, עלינו ראשית לבחור את סוג הסרטון – אנימציה או וידאו. לשני סוגי הסרטונים יש יתרונות וחסרונות משלהם, וחשוב לבחור בזה שיתאים בצורה הטובה ביותר למטרות השיווקיות שלנו, לאופי וסוג העסק, לקהל הצופים הפוטנציאלי ולאפיקי ההפצה המיועדים של הסרטון.

תכנון חכם ומסודר של הסרטון מבעוד מועד יאפשר ליצור סרטון אפקטיבי ומושקע ולהימנע ככל הניתן מהוצאות כספיות בלתי צפויות או משינויים תכופים ויקרים בסרטון הקיים.

במקרים מסוימים, למשל בעת הצגת מוצר פיזי כמו מעיל או אוזניות, הבחירה הנכונה תהיה סרטון וידאו שיציג צילומים איכותיים מזוויות שונות של המוצר וידגיש את יתרונותיו ומאפייניו הייחודיים. לעומת זאת, כאשר מפרסמים מוצר שהוא אינו פיזי, למשל ביטוח חיים או שירותי ראיית חשבון, ייתכן ודווקא אנימציה תהיה יעילה יותר בהעברת המידע הרצוי – היא יכולה להפיח חיים במושגים ערטילאיים ולפשט את ההסבר על המוצר, וכל זאת בצורה חיננית ומעניינת לצפייה.

ועדיין, חשוב לזכור כי לא מדובר בכללי אצבע שמתאימים לכל עסק – לעתים דווקא סרטון וידאו המציג דמות ידידותית וסמכותית המסבירה על מוצר שאינו פיזי (שירות כלשהו) תהיה יעילה יותר בהעברת המסר מסרטון אנימציה צבעוני ודינמי.

 

סוגים של סרטוני אנימציה

במקרה והחלטנו להפיק סרטון אנימציה, נוכל לבחור בין סוגים שונים של סרטוני אנימציה ולבחור בסגנון שמתאים ביותר לעסק ולסוג השירות או המוצר שאנו מוכרים: סרטונים עם אנימציית דו-ממד מושקעת וצבעונית, סרטוני whiteboard ששמים את הדגש על טקסט ועל פשטות בהגשה, סרטונים טיפוגרפיים שבהם הטקסט עצמו עובר הנפשה דינמית, סרטוני stop-motion המפיחים חיים בעזרת אנימציה בדימויי וידאו ועוד ועוד. ההחלטה צריכה להתקבל בהתייחס לתוכנית השיווקית, לאופי החברה וכו' ולהתחשב גם בשיקולים כספיים ועריכתיים שונים.

בשורה התחתונה, חשוב מאוד להגיע לבחירה נכונה בסוג הסרטון ובסגנונו, ולשם כך כדאי להיוועץ במומחים בעלי ניסיון, שילמדו לעומק את מאפייני העסק ושירותיו ויתאימו לו את הסרטון הנכון ביותר בעבורו ובעבור קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו. בדרך זאת יהיה בידכם סרטון שנושא פירות לעסק, ולא רק סרטון שכיף לצפות בו.

 

סטודיו אנקה – הפקת סרטי תדמית בוידאו ואנימציה.

תנו הצצה קטנה בפורטפוליו שלנו באתר ותמצאו מגוון סוגי סרטונים שיצרנו: סרטון תדמית, סרט מוצר, לגיוס כספים ולקמפיינים ברשתות החברתיות ועוד.

 



סטודיו אנקה

 

כתבות נוספות


כל מה שצריך לדעת על משטחי שיש
משטחים משיש הם עניין שצריך לקחת בחשבון כאשר משפצים דירה או רוכשים דירה חדשה ומעוניינים לעצב אותה. המשטחים נוכחים בריצוף, בחיפויים, בחדרי האמבטיה, המטבח והריצוף החיצוני, ולכן יש לבחור אותם בחברה מקצועית ואמינה. המאמר יפרט אודות כל סוגי משטחי השיש.



איך לדעת אם מבצע מסוים הוא אכן אטרקטיבי?
בתקופה בה אנו חיים, כולנו נחשפים ללא מעט מידע ופרסומים לגבי מבצעים - זה יכול "לתפוס אותנו" שעה שאנחנו גולשים ברשת האינטרנט, שעה שאנחנו עורכים קניות ברשת האינטרנט וגם שעה שאנחנו מטיילים בקניון או ברחוב – ומסביבנו לא מעט חלונות ראווה של חנויות עם שלטים המבשרים על הנחות ומבצעים.



אל תסתכלו בבלינצ'ס אלא במה שיש בו
הבלינצ'ס עצמו הוא מאכל פשוט למדי המכיל מספר מרכיבים בסיסיים: קמח, חלב, סוכר, ביצים, אבקת אפייה ושמן. יחד עם זאת מדובר במאכל אותו אוהבים רבים ברחבי העולם. אם כן, מהו הקסם המופלא של הבלינצ'ס? ובכן, זהו המילוי כמובן. טעמו הבסיסי של המאכל מספק מצע מושלם למגוון מילויים מלוחים ומתוקים כאחד. הנה מספר סוגי ...


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה