מגזין הומלס

הדרכים הטובות ביותר לפרסום בגוגל בזמן קורונה

הדרכים הטובות ביותר לפרסום בגוגל בזמן קורונה

תקופת הקורונה יצרה משבר כלכלי וחברתי חסר תקדים בישראל ובעולם. בשעה שרבבות ישראלים מחפשים דרכים יצירתיות להתפרנס, עסקים שעדיין פועלים צריכים לחפש שיטות שיווק אפקטיביות ולא יקרות, על מנת להמשיך ולהתקיים.

למרבה המזל, ישנן שיטות שיווק שניתן ליישם באינטרנט, והעלות שלהן יכולה להיות מותאמת לרמת התקציב הזמינה של העסק. פרסום באינטרנט מאפשר לא רק השקעת תקציב שהעסק יכול לעמוד בו, אלא גם מביא תוצאות ברורות בשטח.

08/11/2020
צרכנות

בעזרת פרסום באינטרנט, ובמיוחד פרסום בגוגל – ניתן לגייס לקוחות חדשים, לקבל חשיפה גדולה יותר למותג העסקי וגם לעשות זאת בצורה מהירה ויעילה למדי.

ישנן שתי דרכים עיקריות לביצוע פרסום בגוגל – הראשונה היא לעשות קידום ממומן והשנייה היא לקדם בצורה אורגנית את אתר העסק.

 

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל מתייחס להעלאת מודעות בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש. המודעות מוצגות במקום בולט, בדרך כלל מעל תוצאות החיפוש האורגניות (הטבעיות).

הקידום הממומן פועל במודל תשלום שנקרא PPC. במודל זה המפרסם משלם לגוגל רק בכל פעם שגולש מסוים בוחר להקליק על המודעה שלו.

התשלום מבוצע אחת לחודש, והמפרסם יכול להחליט מהו התקציב המקסימלי שהוא מעוניין להשקיע. גובה התקציב ישפיע על כמות הפעמים שהמודעה תוצג. האלגוריתם של מערכת הפרסום של גוגל יודע לחשב כמה פעמים להציג את המודעה בהתאם לתקציב, וגם מספק הערכה לכמות הקליקים על המודעה שהתקציב ישיג.

קידום ממומן בגוגל הוא צורה של פרסום באינטרנט שמאפשרת הגעה לקהל לקוחות שכבר מחפש בכל מקרה ביטויים הקשורים לתחום העיסוק של המפרסם.

במקרה של עסקים קטנים ומקומיים, המפרסם יכול גם לבחור באיזה אזור גאוגרפי הוא רוצה שהמודעות תוצגנה. כך הוא יכול לוודא שאל המודעה שלו ייחשפו לקוחות רלבנטיים מבחינת האזור בארץ שבו הם גרים.

 

קידום אורגני בגוגל

הצורה השנייה המומלצת לפרסום בגוגל בתקופה הזו היא ביצוע קידום אורגני. מדובר בקמפיין לטווח ארוך יותר, אך עם תוצאות אפקטיביות לא פחות. בעזרת פעולות שנעשות בתוך האתר המקודם ומחוצה לו, ניתן להביא את האתר למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש הטבעיות של מנוע החיפוש.

לשם כך אין צורך לשלם לגוגל, אלא להעלות את רמת האיכות שגוגל מייחסת לאותו אתר. מחקרים רבים מראים שאתרים שנמצאים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש זוכים לכמות כניסות גדולה יותר, בהפרש גדול מהאתרים שנמצאים במקומות הנמוכים.

התוצאה של כניסות מרובות יותר לאתר הבית של העסק היא הגדלה של החשיפה שהוא זוכה לה, ומתוך כך הגדלה של כמות הלקוחות וההכנסות של העסק המפרסם.

לסיכום

בתקופת הקורונה, שהיא תקופה קשה ומאתגרת כמעט לכל עסק, כדאי מאוד לחשוב על הגדלת נפח הפרסום במדיה הדיגיטלית של האינטרנט.

בעזרת פרסום בגוגל ניתן לקבל ביצועי קמפיין יעילים וטובים, ולנצל גם את התקופה הקשה הזו כדי למצוא קהלים חדשים ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה שהעסק מקבל.




 

כתבות נוספות


מה הן חבילות טריפל וכיצד נוכל ליהנות מהן?
בעולם התקשורת מתקיימות בשנים האחרונות רפורמות שונות שמביאות איתן שינויים טכנולוגיים ושיווקיים כאחד, בעיקר בשל העובדה שהלקוחות של היום יודעים לדרוש בדיוק את מה שמגיע להם וברמה הגבוהה ביותר. אם לפני כמה שנים היינו יכולים לרכוש מכל חברת תקשורת מוצר אחד, הרי שכיום מציעים חבילות טריפל משתלמות במיוחד הכול...



איזה קמין אתם מעדיפים?
בשנים האחרונות הקמינים נכנסים ליותר ויותר בתים. אנשים מעריכים את החום הנעים, את האפקט הבריאותי, את העוצמה החזקה וכמובן את הנראות המרשימה, כך שגם אנשים שיש להם בבית מזגן בוחרים להכניס הביתה קמין, פשוט כי מדובר בחוויה ובאיכות לגמרי שונה. עם זאת, לצד ההסכמה שהולכת ותופסת תאוצה שלקמינים אין מתחרים, עדיי...



מיטה זוגית עם ארגז מצעים- כל היתרונות
כשאתם בוחרים מיטה לבית שלכם, אין ספק שיש הרבה מאוד גורמים שיש לקחת בחשבון. נוחות, מראה ופרקטיות- כל אלה הם בעלי חשיבות עליונה. אבל גורם אחד נוסף שכדאי לכם לחשוב עליו הוא יכולת האחסון. בסופו של דבר מקומות האחסון שלנו בבית הם לא אינסופיים, ומסיבה זו הגיעה לעולם מיטה זוגית עם ארגז מצעים. אז מהם היתרונו...



מתנות לראש השנה לעובדים מאושרים ולקוחות נאמנים
ישנם חברות רבות במשק הישראלי שנותנות מתנות לראש השנה לעובדים. דבר מקובל מאוד בעולם העסקי, ולא בכדי, ראש השנה הוא החג הפותח את השנה העברית. נתינת מתנה מסמלת ברכה והצלחה לשנה החדשה.


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה